Sunday, January 7, 2018

FAKTA MUSCADINE GRAPE-ANGGUR MUSCADINE

Foto Ehsan daripada Google

Bukan camera trick.. bukan edit.. memang Anggur Muscadine ni saiznya besar banding dengan anggur biasa yang kita jumpa dekat kedai. Dikatakan saiznya sebesar 
BOLA GOLF!! aummm~~
Besar kan? besra-besar si anggur muscadine ni, demikian juga khasiatnya! sehebat saiznya.

Hari ini saya nak kongsi juga keistimewaan dan khasiat buah anggur muskat/muscadine ni melalui pembacaan saya, 

Menurut fakta daripada Wikipedia, Muscadine Grape ni juga dikenali sebagai  Scuppernong dan nama saintifiknya pula ialah Vitis rotundifolia. 
Berasal daripada spesies grapevine sama macam anggur lain. Mereka ni satu family..cuma keistimewaan ain-lain.

Anggur Muscadine banyak keistimewaan dan khasiatnya macam dalam gambar yang saya sertakan ni:

20 pasang kromosom!! (sumber fakta daripada: www.almaricantik.com)

Daya tahan anggur Muscadine yang kuat!! (sumber fakta daripada: www.almaricantik.com)


APA KAITAN DENGAN SHAKLEE??

PREMIUM PRODUCT SHAKLEE IAITU VIVIX MENGGUNAKAN ANGGUR MUSCADINE SEBAGAI KEY INGREDIENT! (muntah pelangi reramai jom!! hoho!) 

Jangan sedih jika tak pernah jumpa anggur Muscadine ni..
Jangan sedih jika rasa terlepas laaa merasa khasiat anggur Muscadine ni..

Sebab...
VIVIX SHAKLEE kan ada... 

KHASIAT ANGGUR MUSCADINE DALAM VIVIX SHAKLEE:


  • 40x Antioksidan tinggi!! gerun dengan radikal bebas zaman sekarang kan.. tidak apa.. anggur muscadine ni memiliki agen atioksida yang tinggi tau!
  • Selain itu, Vivix mengandungi 6x lebih resveratrol berbanding dengan anggur biasa. 
  • Juga mengandungi lebih tinggi kandungan fiber berbandig dengan beras


FAEDAH VIVIX TERHADAP KESIHATAN NI APA YA?:

Disebabkan Vivix ni mengandungi anggur Muscadine, so.. segala kelebihan anggur muscadine mampu membantu memelihara kualiti kesihatan manusia secara..KESELURUHAN termasuk ANTI-AGING! perghhhh~ 

BERAPA HARGA VIVIX DAN BAGAIMANA NAK DAPATKAN VIVIX SHAKLEE?:
  • Harga Vivix: RM503.50 (psttt..sebiji anggur muscadine berniai RM100 tau)
  • Nak dapatkan Vivix boleh hubungi saya melalui..


Hubungi saya di:
Whatsapp: +60138722714


ATAU

Pembelian mudah dengan debit kad atau kredit kad hanya dengan klik gambar dibawah:









11 comments:

  1. Vivix merupakan tonik kesihatan eksklusif yang mengandungi resveratrol tulen dan ekstrak polifenol yang mempunyai manfaat yang banyak.hebattt

    ReplyDelete
  2. Macam sedap sy tengok gambar pertama tu. Anggur muskat ni memang rare. Saiz besar. Jumlah kromosom lain dari anggur biasa

    ReplyDelete
  3. Specialnya dia kan. Rare lagi. Patutlah banyak manfaat

    ReplyDelete
  4. Melabur utk kesihatan tdk merugikan.

    ReplyDelete
  5. Vivix lebih murah dan banyak khasiat anggur muscadine berbanding sebiji bernilai RM100

    ReplyDelete
  6. besarnya anggur.. rare betul ni anggur ni. khasiat pun banyak

    ReplyDelete
  7. Info yang menarikšŸ˜€.Tq atas perkongsian

    ReplyDelete
  8. Mujurla dia ssah d cari klu tidak jadi rebutan. Better ambil VIVIX kan

    ReplyDelete
  9. khasiat dia baca pun kagum..
    belum cuba..hehe
    suda cuba confirm jadi pelangan tetap..

    ReplyDelete