Tuesday, May 12, 2015

BAGAIMANA MEMESAN PRODUK SHAKLEE

Selama hampir 2 tahun saya bersama-sama Shaklee, hampir setiap minggu saya dan team saya Medusa akan submit pesanan ke seluruh Malaysia. Mudah sahaja..sekiranya team mates saya tu tidak dapat ke branch untuk membeli, mereka boleh wakilkan saya atau upline saya untuk mmebuat pembelian diatas nombor ID Shaklee mereka. Takut upline tipu point/uv? hahaha Shaklee ada menyediakan satu web khas untuk member Shaklee. Disitu kita boleh lihat point/uv kita dan downline/sidelines kita. best kan? Selain tu, web tu seolah-olah online banking pula.. sebab kenapa?

  1. SID boleh memantau/update bonus bulanan! seolah-olah sedang menabung bagi saya kerana bila sales banyak, bonus tu update banyak juga. yeah~
  2. SID boleh memantau jumalh points mereka (senang buat goal setting!)
  3. SID boleh membuat pembelian secara online dalam tu. Selesai online purchase, SID hanya tunggu pihak Branch kirim produk ke alamat yg SID sediakan.
SID yang tak tahu kewujudan web tu boleh layari www.shaklee2u.com.myclick here

Ni la website Shaklee2u tu

Tapi kali ni saya nak sentuh topik lain iaitu bagaimana kawan-kawan boleh memesan produk Shaklee.
  1. Kawan-kawan boleh hubungi SID berdekatan atau yang dekat. mudah sahaja sebab kebanyakan SID akan provide contact no mereka dilaman sosial, blog, instagram etc untuk memudahkan mereka dihubingi.
  2. Selepas hubingi SID tu, boleh minta konsultasi secara percuma berkenaan masalah kesihatan, harga etc
  3. Selepas deal dengan SID, provide alamat, nama dan nombor telefon kepada SID tempat kawan-kawan order produk untuk memudahkan kerja pengeposan.
SELESAI. mudah kan? 
pesanan minggu ini. nda la meletop betul tapi bersyukurrrr

Jadi kalau kawan-kawan rasa saya boleh bantu kawan-kawan..anytime boleh hubungi saya ya..
Emma: 0138722714



No comments:

Post a Comment